Hezkuntza premiak ikusmen urritasuna duen ume baten kasuan:
- Umeak jakin behar du zer den ikastetxea, zer egingo duen bertan eta nolakoa izango den bere ingurua ikasturtea hasi baino lehen.
- Ikasturtea hastean, denbora batez itxaron beharko da eta pazientzia izan, integrazioa gauzatzeko, sostengua eskeini behar zaio umeari.
- Familia eta eskolaren arteko erlazioa ona eta sendoa izan behar da (elkarlana).
- Naturaltasunez jo behar dute gurasoek eta eskolak, berdintasuna nabarmenduz.
- Beraien inguruneko lehenengo erreferentzia espazialak erakutsi behar zaizkie (gela, mahaia, aulkia etab.).
- Ordena eta autonomia izango dira garrantzitsuena.
- Pertzeptzioa bultzatu behar da (entzumena, ukimena etab.), eta baita sormena.
- Hizkuntza oso zehatza izan behar da nahi duena eskatzerakoan edo adierazterakoan.
- Adibideak ematea beharrezkoa da umeak ondo ulertu arte.
- Disziplina arauak berdinak izan behar dira guztientzat.
- Benetan beharrezko duen laguntza eskeini behar zaio umeari soilik.
- Liderraren papera noizbait hartzera bultzatu, beste guztiek egiten duten bezala.
- Komunikazio eta gizarte erlazioak ezinbestekoak dira.
- Materialak eta informazioa bildu dezan gela osoa zeharkatu eta arakatzea proposatu ahal zaio.
- Bere izenagatik deitu behar zaio, eta bere inguruan dagoena izendatzea ere egokia da berak dena ondo uler dezan.
- Ez dago parte hartu ezin duen ekintzarik, laguntza behar izaten badu ere.
No hay comentarios:
Publicar un comentario