2007/06/06

Ezintasun motoreak III

Egin beharreko lana:

Eskolan:
Autonomia lortzeko familiarekin koordinatzea ezinbestekoa da. Honako sail hauetan jarri behar da enfasia:
  1. Lengoaia eta komunikazioa

  2. Maila motorikoa maila pertsonalean

  3. Ikaskuntza-prozesua eskola mailan

  4. Sozializazioa eta integrazioa erreferentzia eta berezko taldean

Ikaslearen balorazioa, familiari aholkua ematea, heziketa eta tratamendua maila desberdinetan laguntzea da eskolaren lana. Hezkuntzaren eremua ZER, NOLA, NORK, NON eta NOIZ aldagaien menpe egoten da. Elkarlana bultzatu behar da curriculum egokitzapena gauzatzerako orduan.

Familian:

Ezintasun motoreak dituen pertsona baten familian aldaketa ugari izaten dira. Ezintasun maila larriagoa bada, aldaketa handiagoak izango dira. Horregatik, antsietatea, lotsa, errudun sentimendua etab. sortzen dira maiz. Orientazioa eta aholkularitza-laguntza bilatu beharko dute familiek, baliabide berriekin hornitzerako orduan. Gurasoen esku-hartzea ezinbestekoa da, umeen lehenengo hezitzaileak direlako. Eskola eta familien artean elkarlana bultzatu behar da, umeentzat ingurune egokia eratzeko, eta lan egiteko, bai eskolan, eta bai etxean beraiekin, hobetzeko asmoz eta integrazioa helburutzat.

No hay comentarios: